Az oldalról

Kriszta vagyok. Boldogult lánykorom sok-sok óráját fanfictionök olvasásával, fordításával és publikálásával töltöttem, ez volt a Kriszta Voyager fiction oldala. Aztán az igazi ValóVilág a férj és a gyerekek személyében évekre közbeszólt, és az oldal eltűnt az uw.hu-ról. Most megpróbálom felvenni a fonalat, és az egykori történeteket újra közzéteszem, egyenként. Beletelik egy kis időbe, mert javítani szeretném a fordítási és egyéb hibákat. 

Ezek a történetek mind szubjektív választás eredménye, ami nem jelenti feltétlenül azt, hogy az írásmű igényes, értékes, egyszerűen csak annyit, hogy nekem valami okból tetszett.

Minden történet a szerző tudtával és engedélyével szerepel itt, minden szerzőt megkerestem e-mailben, hogy a történetét közölhessem. Összeakadtam olyannal is, akivel vért izzadtam, mire engedélyt adott a története lefordítására és közlésére, mert időközben hivatásos író lett, az adott művet pedig megvette és szerzői jogi védelem alá helyezte a Paramount Pictures. Tudom, hogy ami egyszer kikerül az internetre, afölött nincs többé kontroll, mégis kérlek: a történeteket a szerző és a forrás feltüntetése nélkül ne közöld máshol. Adjuk meg legalább a szerzőnek az őt megillető tiszteletet, nehogy ilyesmik történjenek: 

 

cimnelkul.jpg

 

cimnelkul2.jpg

Az ember azt hihetné, hogy ő maga írta... (A szerző egyébként Evadne, a fordító pedig én vagyok.)

 

Minden szereplő, helyszín stb a Paramount Pictures tulajdona. Anyagi haszon nem származik belőle. Semmiből, amit itt találsz, nem csinálhatsz pénzt, és nem kezelheted úgy, mintha a sajátod volna.

Címkék: fanfiction